loading...
فیس تو فان | پرتال تفریحی و سرگرمی
MR-mahdi بازدید : 130 1393/03/29 نظرات (0)


نسخه دوم آهنگ زنونگی بهزاد پکس با نام زنونگی ۲ آماده پخش شده و پنجشنبه ۱۳۹۳/۳/۱ به پخش خواهد رشید اگر مشکلی پیش نیاد،هنوز خبر زیادی راجب زنانگی ۲ بهزاد پکس نداده ….. تفاوتی که این قطعه با قطعه ۱ داره در شعر که قسمت پاپی به این شعر اضافه شده و تنظیم هستش، و کلا اسم یکی هستش و پس از مدت ها همکاری مجدد احمد سولو و بهزاد پکس در زنونگی دو اتفاق میوفته و آهنگ زنونگی ۲ با خوانندگی احمد سولو و بهزاد پکس تهیه شده است.

شاعر اهنگ زنونگی ۲: بهزاد پکس ، میکس و تنظیم کننده موزیک زنونگی ۲: احمد سولو (احمدرضا شهریاری)

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سولو به نام زنونگی ۲

دانلود نسخه دوم آهنگ زنونگی بهزاد پکس و احمد سولو

Behzad pax and ahmad solo download new music zanonegi 2

لینک دانلود آهنگ زنونگی ۲ بهزاد تصحیح شد،ممنون از اطلاع رسانی….!


براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد



دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام زنونگی

——————————————————————————————————————-

لینک دانلود موزیک زنوگی ۲ بهزاد پکس با کیفیت ۱۲۸ Kbs

بهزاد پکس – زنونگی ۲
——————————————————————————————————————-

  شعر و متن آهنگ زنونگی ۲ از بهزاد پکس و احمد سولو

سر قراره با اونی چقدر رسیدی به خودت / ببین مشکلات من و دیگه نمی بینی دورت
منی که واسه داشتنت چقدر حرف می شنیدم / فکرش و نمی کردم این جوری بی ارزش می شم

 شنیدم وابستشی / روزای خوبی داری باهاش
اونی که دستاش و گرفتی / بهش می گفتم داداش
اونی که رابطش و باهام این آخرا کمش کرد / هرکاری می کردم رفیقم بشه، غمش کم
هواش و داشتم مثه تو ،تو هر شرایطی / بگو کی بود اونو از خیابونا جمش کرد
حالا رفته با عشقم یه جا ریخته رو هم / داداش قدیم دست خوش خدایی دمت گرم
این رفاقت و کردی در حقم تموم / بی خودی لفظ نیا الکی حبسم نمون
اونی که دستاش و گرفتی من نفسش بودم / چه راحت حق اون شد این حقم نبود

تا ته دنیا دویدم اما باز واسه تو کم بود / باورم نمیشه دستات تویه دست عشق من بود
باورم نمیشه اما انگاری که خواب میدیدم / اونی که همه کسم بود
این روزا باهاش قریبم / بزنم در گوشت
روت شد جلو من واسی / چیه نگاه می کنه موندی تو رو درواسی
جواب رفاقت و اعتماد و با چی پس دادی / حالا با یه هرزه تو رو هم وایسیم
این جوری نمی مونه بازم می خوره گذرت / وقت تنهاییات هوام می زنه به سرت
شنیدم کنار هم خوشید وقتی اسم من نباشه / بزن زیر خوشی بخند اینها تازه اولاشه
بزار مثه من واسه اون هرزه عادی شی / فقط خاکسترش می مونه اون عشق آتیشی
به تو هم گفته نذاشته کسی دست / به تنش بزنه هه…. حواست هست
اون آدمی که دستاش تو دستا محکمه / یادت میاد همش بهش می گفتم عشقمه
الان کنار همین و تف به مرام هردوتون / کسی که نمک و نشناخت بذار حرمتا بشکنه

اونی که صدام و نشنید دلم و بی آبرو کرد / بی تفاوت از گذشته رو به یه بی چشم و رو زد
التماست و نمی خوام شک نکن به اعتقادم / صحبت نون و نمک نیست به همه بی اعتمادم

حالا که جورید باهم یه سری چیزارو پس بگم / می گم ظاهر آروم اونو نگیری دست کم
اونی که کنارته به من می گفت می میرم نباشی / من که نفسش بودم تو کجای هواشی
اونی که می گفت دور رفیقات و خط بکش / یه روز دنیاش بودم تو کجای شباشی
ازش بپرس رو من هنوز غیرتیه شدید / یا اون موقع مست بود
این حس هم باهاش پرید / به تو هم می گه چقدر بوی تنت و دوست دارم
آرزو می کنه بگدرونید شب و روزو باهم / به تو هم می گه حس خوبیه وقتی کنارمی
می بینی رفیق من و فروختی تو به چه آدمی / اون حرمت عشق و تو نون و نمک
منم خوشحالم وقتی که می بنم با همیم / ولی یادت باشه اونکه من و اونقد ساده داد
تویی که دو روزه باهاشی می گذره ازت به راحتی / هه….. رفیق یادگرفتی از این زمونه چی
اسم مرد و نیار به این میگن زنونگی ۲……



عضویت در گروپ عضویت در گروپ



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طراحی و مطالب فیس تو فان چند نمره میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 6,994
  • بازدید کلی : 63,914
  • کدهای اختصاصی