loading...
فیس تو فان | پرتال تفریحی و سرگرمی
MR-mahdi بازدید : 34 1393/03/06 نظرات (0)

 

 

اس ام اس های جدید و روز عاشقانه

دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنمدرون ماه نیمه شب تـورانگاه میکنم
به تـوکه فکرمیکنم حواس پرت میشومشبانه روزیکسره‎من اشتباه میکنم

وقتی وجود خدا باورت بشه  خدا یه نقطه میزاره زیر باورت ویاورت  میشه

هر لحظه بهانه ی تـورا میگیرمهر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تـواگر بخاطرم تب نکنیمن یکطرفه برای تـو میمیرم

پنجره را که باز می کنی
دلم می اید و لب طاقچه ی نگاهت می نشیند
می بینی؟
دلم بی دام و دانه جلد نگاهت شده است

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است  تـو

به سلامتی کسی که بیخیالمونه  ولی تـو خیالمونه

بگذار  تـوی همین یـکـ جمله
دوبـاره عاشق همـ باشیـم  من نامَـت را صدا می کـنـم
تـو بـگـو جانَم

این بـار که آمدی دستانت را روی قلبم بـگذار
تـا بفهمی این دل با دیدن تـو نمی تپد میلـرزد

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی
آهسته رد شو  غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست
وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن

گاه این نازک دلم یاد رویت میکندگاه با دیدار گل یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی درکنار پنجرهاز هزاران قاصدک پرس و جویت میکند

بغض هایم را به اسمان سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را

خون میچکد از تیغ نگاهی که تـو داری  فریاد از آن چشم سیاهی که تـو داری
هرچند قلمی نیست به خوش چشمی نرگس  در خواب ندیده است نگاهی که تـو داری

هر لحظه بهانه ی تـورا میگیرمهر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تـواگر بخاطرم تب نکنیمن یکطرفه برای تـو میمیرم

دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنمدرون ماه نیمه شب تـورانگاه میکنم
به تـوکه فکرمیکنم حواس پرت میشومشبانه روزیکسره‎من اشتباه میکنم

دو رکعت گ  ریه برای خاطره هایم
یک قنوت سکوت برای یادت
دو سجده بی قراری برای عش  ق برباد رفته
یک تشهد برای م رگ دل م



اس ام اس های جدید و روز عاشقانه

خون می چکد از تیغ نگاهی که تـو داریفریاد از آن چشم سیاهی که تـو داری
هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگسدر خواب ندیده است نگاهی که تـو داری

گاه این نازک دلم  یاد رویت میکندگاه با دیدار گل  یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی  در کنار پنجرهاز هزاران قاصدک پرس و جویت میکند

درمسلک ما معنی پروازچنین است بابال شکسته به هوای تـو‎ ‎پریدن

دیگر نمی نویسمت
هرکس
به  هایم نگاه کند
تو را خواهد خواند

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟ماکه هر لحظه به یادتـو و دلتنگ تـوییم
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی منآسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تـوام

جهان بى دوستان زندان جان استصفاى زندگى با دوستان است

در رویاهایت جایی برایم باز کن
جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد
خسته شدم از بی جایی

دستانت  حلقه میزنند به دور کمرم
این تنها <پرانتـز> دوست داشتنی  زندگی من است

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم
و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم
حالا که دلتنگتم زمان ایستاده

سرا که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد می کند برای دستی که مال تو باشد

عمری خیال بستم یار آشناییت راآخر به خاک بردم داغ جداییت را

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماستشاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست
آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیریکه جهنم نگزارد به تنم تاثیری

تـو رفته ای که بی من تنها سفر کنیمن مانده ام که بی تـو شبها  کنم
تـو رفته ای که عشق من از سر بدر کنیمن مانده ام که عشق تـو را تاج سر کنم

گل اگرخارنداشت دل اگربی غم بود اگر از بهر‎ ‎پرستـو قفسی تنگ نبود زندگی‎عشق‎اسارت‎قهر‎آشتی همه بی معنابود

خوشبختی من پیدا کردن
تو از میان این همه ضمیر بود

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد اما تـو که دستت به زمین می رسد
بلندم کن

دوست معادله ایست
که نفس هایم را اثبات می کند

سخت است وقتی از بغض
گلو درد میگیری و همه می گویند
لباس گرم بپوش

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتـو تـو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طراحی و مطالب فیس تو فان چند نمره میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 1,698
  • بازدید سال : 8,056
  • بازدید کلی : 64,976
  • کدهای اختصاصی