loading...
فیس تو فان | پرتال تفریحی و سرگرمی
MR-mahdi بازدید : 39 1393/03/06 نظرات (0)

sms

اس ام اس جدید جدایی

می سپارمت به خدا خدایی که نخواست تو را به من بسپارد

خداحافظ ات عجب خرابه ای به بار اورده

نگاه کن

مدتهاست در تلاشند مرا از زیر اوار تنهایی هایم بیرون بکشند

از زندگیم یاد گرفتم:

به بودن ها دیر عادت کنم و به نبودن ها زود

ادم ها نبودن را بهتر بلدند

برگرد

با تنهایی ات

کجا می گریزی؟

برگرد

من ابادی توام

شنیدم وقتی می رفتی ردپایت راپاک میکردی بی خیال  من  دنبال دلت بودم وقتی دلت بامن نیست برووووو خوش باش چه فرقی می کندکجاباشی؟

رفتنت انقدرها که فکر می کنی

فاجعه نیست

من مثل بیدهای مجنون

ایستاده می میرم

کاشکی دلت بهم. میگفت نقشه قلبمو داره

هر کی زدو رفت و شکست یه روز یه جا کم میا

به مشامم شک ندارم…

بوی مهربانی می آید..!!!

کجا ایستاده ای بهترینم؟؟؟!!!

در مسیر باد؟؟؟؟؟!

داشت می مرد همه ی دکترا ازش قطع امید کرده بودن

اما توی لحظات اخر خبر دادن یه قلب برای اهدا کردن پیدا شده

مدت ها میگذره که این داستان تموم شده

حداقل دلم میخواست برای تشیع جنازه ام می امد…. T_T

همیشه باخودم وخدامیگم خدایاچرامنو وابستش کردی ک حالاتحمل دوری وغم ازدست دادنشوندارم؟

حالا ک داری میبریش پیش خودت راحت وبدون دردببرش…

ن اینطوری ک روزی صدبارمیره اون دنیاوبرمیگرده…

تحمل دیدن زجرکشیدنشوندارم… سخته… خیلی سخته

صدای فریاد دختری را میشنیدم

این بار دیگر خودش را به دار کشید

از نفرین های نامادری

کتک زدن های پدر

و از همه بدتر خیانت پسر

صدایم میزد گلم…

گلی بودم در باغچه دلش…

اما او باغبان عاشقی نبود…

گاهی سر میزد و دل میبرد…

سالها بعد دانستم که من تنها نبودم،

او باغبان گل های زیادی بود…

می شود بی تو از این شهر، سفر کردن و رفتن

بی پیامی به تو با قهر، گذر کردن و رفتن

می شودصفحه هر خاطره را پاره نمودن

می شود یاد تو را دست به سر کردن و رفتن

می شود عهد تو را مثل تو یکسویه شکستن

همه عمر به اندوه تو سر کردن و رفتن

رفتی وبعد خاطره هایت یکی یکی مهمانی آمدند دراین خانه کبود

حتی سراغ خاطره هایت نیامدی

وقتی که دستمال دلم خیس گریه بود

می نویسم و تو نمی خوانی

اما مخاطب خاص که تو باشی

مدیونتم اگرننویسم.. لعنتی…

 

 

 

 

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طراحی و مطالب فیس تو فان چند نمره میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 680
  • بازدید سال : 7,038
  • بازدید کلی : 63,958
  • کدهای اختصاصی