loading...
فیس تو فان | پرتال تفریحی و سرگرمی
MR-mahdi بازدید : 62 1393/03/07 نظرات (0)

 

تو چه میفهمی از روزگارم ؟ از دلتنگیم ؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم ، میفهمی فقط خوابت را ؟؟؟
.
.
یادم است در کودکیم شکستن دل کسی ناگوارترین حادثه عالم بود و امروز که دلم شکست عالمی تکان نخورد !به سادگی خودم میخندم …
.
.
درد دارد داشتن رویایی که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست !
.
.

تنها چیز با کیفیت توی زندگیمون درد بود که هر قدر کشیدیم پاره نشد !
.
.
چرا بودنت جور نمیشود ؟
من که تمام پازلهای تنهاییم را درست چیده ام !!!
.
.
همیشه پخته تر نمیشوى ، گاهى میسوزى و ته میگیرى !
.
.
کفشهای بنددارت را بیشتر دوست دارم چرا که ماندنت را دقایقی بیشتر میکند !
.
.
خیالت را میفرستی در میان رویاهایم که چه شود ؟ که نبودنت را به رخم بکشی ؟؟؟
.
.
چقدر سخته دلتنگ صدایی باشی که قول دادی هیچوقت دیگه مزاحمش نشی !
.
.
انگار پنجشنبه به دنیا آمده ام که دل به هرچه میبندم باید فاتحه اش را بخوانم !
.
.
روزگاری دیوانه ام بود ولی حالا برایش شدم تماسهای بی پاسخ !
.
.
چه زیبا گفت مترسک :
وقتی نمیشود رفت همین یک پا هم اضافیست !
.
.
خیلی حرف است که تو هر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی برای کسی که بدانی حتی یک بار در عمرش به خاطر تو بغض هم نکرده است !
.
.
خاکی خاکیم
آنکه دنیایم بود آنچنان زمینم زد که تا آخر عمر باید خودم را بتکانم !
.
.
ﺍﯾﻦ ﺭابطه ها که تموم میشه ، بعد تازه مشکل شروع میشه
باید ثابت کنی که پستای من ربطی به تو نداره ، شما تموم شدی !
.
.
هیچوقت از دست دیگران ناراحت نمیشوم ، فقط نظرم را در موردشان عوض میکنم !
.
.
مهر کربلا هم که باشی ، وقتی جرم گرفتی و سیاه شدی دیگه جای سجده نداری !
.
.
به بعضیا باید گفت : مطمئنى از خاکى ؟ شاید از لجنى !
.
.
به بعضیا باید گفت : عزیزم نصف آفریقارو من سیاه کردم ، ذغالتو بنداز اونور !
.
.
وظیفه با لطف فرق داره چرا بعضیا نمیفهمند ؟
.
.
با بعضیا زیادى که صادق باشى رودل میکنن !
.
.
به بعضیا باس گفت : بهت گفتن آدم ؟!!! اووووووه ، بیخیال بابا بهت تهمت زدن !
.
.
نوشت : سلام عشقم ، همون کسی که چند دقیقه پیش بهم شب بخیر گفته بود ! هه … چه اشتباهی !!!
.
.
کسی که خنجر به پشتم فرو کرد بوی تنش آشنا بود ، این عطر را خودم برایش خریده بودم !
.
.
این روزها هرکس گفت : دوستت دارم
نپرس چقدر ؟ بگو تا کی ؟
.
.
آدمها برای هم سنگ تمام میگذارند اما نه وقتی در کنارشان هستی ، آنجا که در میان خاک خوابیدی سنگ تمام را میگذارند و میروند !
.
.
ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻩ ، ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺶ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﯼ ﻣﺜﻞ ﻗﺒﻞ ﺟﻮﺍﺑﺘﻮ ﻧﻤﯿﺪﻩ ، ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺩﻭسِت دارم ﻭ ﺍﻭﻥ ﻓﻘﻂ میخنده ف ﺍﮔﻪ ﺷﺒﺎ ﺑﺪﻭﻥ شب بخیر ﮔﻔﺘﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻧﻘﻀﺎت ﺗﻮﯼ ﺩﻟﺶ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ، ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﻪ ! ﺑﺎﻗﺎﻧﻮن ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺠﻨﮓ ، ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻟﻪ ﻣﯿﺸﻪ !
.
.
بخاطر دوست داشتن خجالت نکش ، اونی باید خجالت بکشه که میدونه دوسش داری اما دوست داشتن بلد نیست !
.
.
دلخوری هایم ، دلتنگی هایم و تمام اشکهایم بماند برای بعد
تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت ؟
.
.
جنس من از آهن و از سنگ نیست
من دلم تنگ است و جای رنگ نیست
حال دل از من تو پرسی گر کنون
گویمت این دل سرای جنگ نیست
دلبری را راه و رسم عاشقیست
اینکه کردی غیر عدل و عادلیست
.
.
سوت پایان را بزن
من حریف هرزگی تو و حماقت خودم نمیشوم !
.
.
مشکل از او نبود ، از من بودمن با کسی حرف میزدم که سمعکهایش را نزد دیگری جا گذاشته بود !
.
.
هیچگاه برای کسی که اندازه ت نیست دست به اندازه ی خودت نزن !
.
.
فکر میکردم تو همدردى ولی نه تو هم دردی !
.
.
ﺯﯾﺎﺩ ﮐﻪ ﺗﺤﻮﯾﻠﺶ ﺑﮕﯿﺮﯼ ، ﻋﺎﺷﻖ ﺑﯽ ﻣﺤﻠﯽ ﻫﺎﯼ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ !
.
.
در دیار ما ، پرندگان هم چه به آدمها شبیه شده اند
امروز کلاغی را دیدم که لانه ی کبوتری را به عقاب نشان میداد !
.
.
اخلاق سگیت رو به جون میخرم اگه مرامتم مثه سگ باشه !
.
.
تقویم دل من نسبتی با تقویم های جهان ندارد ، میان برگ ریزان خزان ، وسط چله زمستان میبینی نوشته اند بهار و آن لحظه ایست که تو خندیدی !
.
.
آنکسی که باورت دارد یک قدم از آن کسی که دوستت دارد جلوتر است
تکلیف من چیست که هم باورت دارم و هم دوستت دارم ؟
.
.
دیگر خونی برایش نمانده بود پسری که عاشق پرستار پایگاه اهدای خون بود !
.
.
من زنم ، مرا پریشانی موهایت که نه … مرا ته ریش خسته ی صورتت دیوانه میکند ، عاشقترم میکند !
.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طراحی و مطالب فیس تو فان چند نمره میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 1,951
  • بازدید سال : 8,309
  • بازدید کلی : 65,229
  • کدهای اختصاصی